La Fundació Baleària celebra un concert de Capella de Ministrers en homenatge a Lucrècia Borgia

• El grup liderat per Carles Magraner interpretarà temes musicals coetanis a la vida de la filla d’Alexandre VI aquest dissabte a les 19:30 h a la Casa de la Paraula de Baleària Port

La Fundació Baleària organitza aquest dissabte un concert de Capella de Ministrers en homenatge a Lucrècia Borgia a partir de les 19.30 h a la Casa de la Paraula de Baleària Port. El grup liderat pel compositor Carles Magraner interpretarà ‘Lucretia Borgia. Entre la història, el mite i la llegenda’, un programa format per diferents temes musicals coetanis a la vida de la filla d’Alexandre VI en record a la seva humanitat i alliberament del clixé de dona dissoluta i incestuosa de la seva època renaixentista.

«Capella de Ministrers és una referència en la música històrica que celebra 35 anys de presència en prestigiosos auditoris nacionals i internacionals treballant en la recuperació d’un patrimoni musical que ha rescatat i difós en més de 1.500 concerts i recollit en 65 treballs discogràfics. És una oportunitat única pels amants de la música», explica Sandra Pilato, gerent de la Fundació Baleària.

El grup està compost per Elia Casanova (veu), Robert Cases (guitarra i vihuela) i el mateix Carles Magraner (viola d’arc). Així mateix, el cartell inclou peces d’artistes com Joan Ambrosio Dalça, Josquin Desprez, Magistro Rofino, Tromboncino o Alexander Agrícola.

L’entrada és gratuïta fins completar l’aforament.

cartell_news_capelladministrers_page-0001

cartell_full_capelladministrers_page-0001