La Fundació Baleària presenta el llibre ‘Indòmit’ de l’autor valencià Tomàs Llopis

• La presentació es farà aquest dimecres a les 19:30 h a la sala La Casa de la Paraula de Baleària Port (Dénia)

La Fundació Baleària organitza aquest dimecres 15 de febrer a les 19:30 h la presentació del llibre Indòmit, de l’autor Tomàs Llopis a la sala La Casa de la Paraula de Baleària Port de Dénia junt amb la Llibreria Publics i l’editorial de llibres Lletra Impresa.

La novel·la tracta sobre un episodi poc conegut de la nostra història i un personatge fascinant, don Rodrigo de Mendoza, el marqués del Cenete, posseïdor d’una personalitat inquieta i rebel, que el va dur a viatjar a Itàlia, on va conéixer artistes de la talla de Leonardo da Vinci, i també la famosa Lucrècia Borja.

Indòmit retrata les fructíferes relacions entre l’antiga Corona d’Aragó i les terres itàliques del segle XVI, la qual cosa va propiciar la introducció en terres catalanes de l’art, la literatura i les idees renaixentistes.

A la presentació participa també l’escriptora Elvira Cambrils.