La Fundació Baleària i Gestors Esportius Professionals organitzen una jornada sobre esport i turisme

Quatre ponències i una taula rodona, el divendres 11 de novembre en Baleària Port

La relació entre l’esport i el turisme centraran la jornada que es durà a terme divendres que ve 11 de novembre en Baleària Port (Dénia), organitzada conjuntament per la Fundació Baleària i l’associació valenciana Gestors Esportius Profesionals. La jornada està dirigida tant a professionals de l’esport com de l’àmbit turístic, i inclourà quatre ponències i una taula rodona.

El matí començarà amb una ponència de Ramón Llopis (Universitat de València) sobre l’impacte econòmic, turístic i urbanístic dels esdeveniments esportius, seguida per una xerrada sobre el turisme i l’esport com a dinamitzadors de l’economia d’un territori, a càrrec de Nuria Montes, secretària general de l’Associació Empresarial Hotelera de Benidorm i la Costa Blanca.

A la tarda arribarà el torn de Josep Vicent Mascarell, director de RSC de Baleària, que parlarà del turisme en relació amb la responsabilitat social corporativa. L’última ponència, a càrrec de Carles Cambrils, sotsdirector de la Fundació Turisme València, tractarà sobre les tendències i oportunitats que ofereixen els camps del turisme i l’esport.

Finalment la jornada es tancarà amb una taula rodona on exposaran les seves experiències en turisme esportiu representants de l’empresa de turisme actiu Tururac (Dénia), l’Associació d’Hostaleria i Turisme de la Marina Alta, el Club Nàutic de Dénia, la Mitja Marató de Formentera i el Màster de Turisme i Esport de la Universitat Politècnica de València.

Concert de Els Blauets a Pedreguer

Aquest mateix divendres la Fundació Baleària, juntament amb la Fundació Rolser, patrocina un concert de la Escolania de Lluc (Mallorca), més coneguda com Els Blauets, que es durà a terme a les 20:30 a l’església de la Santa Creu de Pedreguer, en el marc del XX Festival Internacional de Orgue. Els Baluets, dirigits per Ricard Terradas i amb Rafel Riera a l’òrgan, interpretatán El Cant de la Sibil·la i obres de G.B. Pergolesi, C. Franck i M. Kocsár.