• Este evento ha pasado.

[:es]EXPOSICIÓN «5 ANYS BALEÀRICS»[:ca]EXPOSICIÓ ‘5 ANYS BALEÀRICS'[:]

03/06/2023/30/06/2023

[:es]Exposición que conmemora los cinco años de Baleàrics, iniciativa que nació el 2018 fruto de un convenio de colaboración entre la Fundación Baleària y el Gobierno de las Islas Baleares, con el objetivo de convertirse en un lugar de encuentro para artistas del Mediterráneo.

Esta muestra aglutina además de 55 artistas que han participado en las muestras colectivas que Baleàrics ha reunido durante las cinco ediciones: Baleàrics, Baleàrics Músicos/Músicos, Los ODS dels Baleàrics, El mar dels Baleàrics y Derechos Humanos.

Los artistas han realizado unas pequeñas cajas solidarias. Se trata de cajitas de madera que incluyen dibujos originales de cada artista y que se podrán adquirir con un donativo que se destinará a diferentes entidades sociales.

Del 3 al 30 de junio – Far de ses Coves Blanques – SANT ANTONI DE PORTMANY[:ca]Exposició que commemora els cinc anys de Baleàrics, iniciativa que va néixer el 2018 fruit d’un conveni de col·laboració entre la Fundació Baleària i el Govern de les Illes Balears, amb l’objectiu de convertir-se en un lloc de trobada per a artistes del Mediterrani.

Aquesta mostra aglutina a més de 55 artistes que han participat en les mostres col·lectives que Baleàrics ha reunit durant les cinc edicions: BaleàricsBaleàrics MúsicsEls ODS dels BaleàricsLa mar dels Baleàrics i Drets Humans.

Els artistes han realitzat unes xicotetes caixes solidàries. Es tracta de capsetes de fusta que inclouen dibuixos originals de cada artista i que es podran adquirir amb un donatiu que es destinarà a diferents entitats socials.

Del 3 al 30 de juny | Far de ses Coves Blanques – SANT ANTONI DE PORTMANY[:]

Comienza: