• Este evento ha pasado.

Persianes amb Art

06/10/2023 / 07/10/2023

“Persianes amb Art” es una iniciativa artística que pretende transformar las persianas de las fachadas de las casas de Els Poblets en obras de arte a través de la intervención de 14 artistas mediterráneos de diferentes procedencias.
La persiana es un elemento decorativo y funcional, típico de la cultura mediterránea, que históricamente se ha utilizado para proteger de la luz, el calor y el agua. Pero también es una pieza con apariencia artesanal y sostenible que tiene muchas posibilidades decorativas, aspecto que la hace idónea para convertirla en lienzo y transformarla en una obra de arte.
Esperamos que disfrutéis del arte en la calle y os invitamos a participar en una campaña solidaria a través de las redes sociales para recaudar fondos destinados a la Fundación Vicent Ferrer. Si te haces una foto con las persianas y lo etiquetas con el hashtag #persianesambart, la Fundación Baleària destinará un euro a esta causa por cada imagen etiquetada.[:ca]“Persianes amb Art” és una iniciativa artística que pretén transformar les persianes de les façanes de les cases d’Els Poblets en obres d’art a través de la intervenció de 14 artistes mediterranis de diferents procedències.
La persiana és un element decoratiu i funcional, típic de la cultura mediterrània, que històricament s’ha utilitzat per protegir de la llum, la calor i l’aigua. Però també és una peça amb aparença artesanal i sostenible que té moltes possibilitats decoratives, aspecte que la fa idònia per a convertir-la en llenç i transformar-la en una obra d’art.
Esperem que gaudiu de l’art al carrer i us convidem a participar en una campanya solidària a través de les xarxes socials per recaptar fons destinats a la Fundació Vicent Ferrer. Si et fas una foto amb les persianes i l’etiquetes amb el hashtag #persianesambart, la Fundació Baleària destinarà un euro a aquesta causa per cada imatge etiquetada.

A més a més, hi hauran altres propostes artístiques programades per acostar l’art a la ciutadania.

PROGRAMACIÓ:

DIVENDRES:

17 h.  PERSIANES AMB ART

DISSABTE:

10 h 19 h. PERSIANES AMB ART i EXPOSICIÓ ‘FORMIGUES TREBALLADORES’

10 h. ESMORZAR POPULAR

Esmorzar amb “Coques del forat” a càrrec de l’associació Dones dels Poblets.

11 h.  CERCAVILA PER TOT EL POBLE.

Amb la Unió Musial dels Poblets.

12:30 h. DESFILADA DE DAVANTALS AMB ART

Desfilada de “Davantals amb Art” i com lluir-los a càrrec de l’associació Dones dels Poblets.[:]

Comienza:
06/10/2023