Alabama Sound of Joy i la Banda de Música de Sant Antoni actuan en Jauja Port

El concert de góspel tindrà lloc el 17 de maig a les 20h i el de música de pel·lícules el 20  d’aquest mes a les 20:30h

Alabama Sound of Joy, un cor especialitzat en música góspel, i la Banda de Música de Sant Antoni (Eivissa), actuaran en Jauja Port la setmana que ve gràcies a la Fundació Baleària. El cor realitzarà la seva actuació el dimecres 17 de maig a les 20h mentre que la banda ho farà el dissabte 20 a les 20:30h.

Alabama Sound of Joy, format per 16 persones afroamericanes procedents d’Alabama, interpretaran temes tan coneguts com Oh happy day, Amen i When the saints go marchin in. Els beneficis de l’entrada, que consisteix a aportar un quilo d’aliments per persona, aniran destinats a l’organització solidària Estén la teva mà de Dénia.

La Banda de Música de Sant Antoni, que ja va actuar l’any passat a la sala de Baleària Port interpretant Tributs, realitzarà el concert ‘Música de pel·lícula’ tocant peces de bandes sonores de films coneguts com Independence Day, La Bella i la Bèstia, El Senyor dels Anells, Mouling Rouge, Pirates del Carib, Frozen o Star Wars.

A més dels concerts, també hi haurà una presentació del llibre de Just Segellis Diània Terra Nostra el dijous 18 de maig a les 20h a la Casa de la Paraula de l’estació marítima. El llibre transmet un emocionant viatge fotogràfic pels fabulosos paisatges del territori de Diània (les comarques centrals valencianes formades per La Costera, la Vall d’Albaida, La Safor, La Marina Alta, La Marina Baixa, el Comtat de Concentaina, Foia d’Alcoi i el Canal de Navarrés).