Els Nostres Espais

Baleària Port

Baleària Port és l’estació marítima de Dénia, que s’ha consolidat com a centre d’oci, cultura i gastronomia. Hi ha diferentes espais, com La Casa de la Paraula, una sala on s’organitzen presentacions, exposicions o conferències entre altres actes, i la sala multifuncional Multiespai l’Androna, per a esdeveniments de més aforament. En el 2015 s’han organitzat al voltant de 30 activitats en els dos emplaçaments on van acudir més de 2.800 persones.

+info: www.baleariaport.com

Llonges de la Cultura:

La Fundació Baleària gestiona diverses sales d’exposicions en col·laboració amb altres entitats a través del programa LLonges de la Cultura per a facilitar i dinamitzar l’intercanvi d’expressions culturals entre els diferents territoris on Baleària és present.

Sales d’exposicions:

• Sala El Taller, Els Magazinos (Dénia, Alacant)
  • Casa de la Cultura de Pedreguer (Alacant)
  • Museu d’Art Contemporani (Pego, Alacant)
  • Torre dels Ducs de Medinaceli (El Verger, Alacant)
  • Sala d’exposicions Club Diario de Ibiza (Eivissa)
  • Espai Sant Josep,  Fundació Sa Nostra (Ciutadella de Menorca)
  • Museo de Ceuta (Ciudad Autónoma de Ceuta)
  • Sa Peixateria Espai d’Art, Algaida (Mallorca)

Si vols exposar en algun dels nostres espais, emplena el següent formulari d’inscripció