Anna Moner i Sebastià Carratalà protagonitzen la nova exposició de la Fundació Baleària a El Verger

La Torre dels Ducs de Medinaceli acull la mostra ‘La llum i la fenedura’ dels dos artistes i escriptors de la Plana Baixa, i es podrà visitar fins al 30 de gener

La Fundació Baleària ha organitzat l’exposició La llum i la fenedura dels artistes i escriptors castellonencs Anna Moner i Sebastià Carratalà, que s’inaugurarà demà, 11 de gener, a les 20h a la Torre dels Ducs de Medinaceli, al Verger.

En aquesta exposició, els dos artistes, que treballen en equip des de 1987, plasmen en fotografies un diàleg entre passat i present sobre qüestions d’actualitat com les referides a l’àmbit artístic, literari, lingüístic, ambiental, feminista… “Hem seleccionat determinades imatges pel seu valor artístic o cultural i les hem dotades d’elements que componen un cos que, de la mateixa forma que molts cossos representats, és agredit, tallat, foradat… al·ludint precisament a aquestes qüestions d’actualitat”, expliquen els autors.

La mostra, podrà visitar-se fins al pròxim 30 de gener a la Torre dels Ducs de Medinaceli, espai cultural gestionat per la Fundació Baleària, i compta amb la col·laboració del Ajuntament del Verger.

Sobre els autors

Al llarg de la seua trajectòria, Anna Moner i Sebastià Carratalà han participat conjuntament tant exposicions personals (com Els cossos agredits o La pell ferida), com en exposicions col·lectives (com Espais d’art o 80 caràcters).

Anna Moner, per part seua, ha publicat diverses obres literàries com La Venus i el Lliri o Les mans de la deixebla i a més ha col·laborat en mitjans de comunicació com Diari La Veu, la Cartellera Túria o l’espai de literatura del programa Al ras de la televisió pública À Punt.