Patricia Boned

Eivissa, Illes Balears

Vaig tindre vocació per la pintura des de molt jove, la qual cosa m’ha portat a una vida dedicada a l’art.

Vaig realitzar els meus estudis artístics en l’Escola Massana de Barcelona i em vaig especialitzar en la tècnica de vitralls en la Fundació del Vidre de Barcelona.
En els meus treballs destaca la figura femenina, explorant la identitat, diversitat i complexitat de la dona. Les meues obres s’omplen de colors vibrants i plans amb contorns definits, creant composicions on l’espai és subtilment suggerit.
Moltes vegades utilitze transparències amb premsa impresa per a suggerir les històries i experiències viscudes que se’ns graven en la pell.

Des de 1994 he exposat a Barcelona, Saragossa, Balears i Comunitat Valenciana.
En 2023 he guanyat el Premi Vuit d’Agost de pintura que atorga el Consell d’Eivissa.

Les pintures que presente per a l’exposició Mirades de dona, daten del 2024 i estan realitzades amb pintura acrílica sobre tela.

La imatge mostra un rostre de dona envoltat d’una vegetació i flors irreals, monocromàtiques amb un cert aspecte pop, anticipant una primavera que cada vegada arriba abans. L’obra és molt alegre i acolorida en comparació amb les anteriors realitzades, possiblement influenciada per una recent residència a l’Índia de la mà de *Art *amb B amb la Fundació Vicente Ferrer.

patricia.boned.saez@gmail.com · @patboned