Baleària patrocina Dénia Corre, una agrupació de diferents equips de runners, en el Circuit a Peu Marina Alta 2019

Aproximadament 250 persones lluiran la samarreta patrocinada per Baleària en l’esdeveniment esportiu que tindrà lloc el pròxim 2019

Baleària serà l’encarregada de patrocinar en el Circuit a Peu Marina Alta 2019 a Dénia Corre, una iniciativa que agrupa als diferents equips d’atletisme i running de la zona amb l’objectiu de crear un sentiment de cohesió entre tots els esportistes de la Marina Alta. L’acord es va presentar ahir a la vesprada en la Casa de la Paraula de Baleària Port, amb la participació de Vicent Crespo, regidor d’Esports de Dénia, Marc Banyuls, representant dels equips de corredors, i el gerent de la Fundació Baleària, Ricard Pérez.

“Dénia Corre és un moviment obert a tot tipus de grups i persones amb ambició esportiva i molta il·lusió, amb el qual participarem en el pròxim Circuit a Peu de manera conjunta, marcant l’inici de possibles col·laboracions futures entre equips”, va explicar Marc Banyuls, representant dels equips de corredors.

Ricard Pérez, gerent de la Fundació Baleària, va voler destacar l’aposta de Baleària per recolzar l’esport en aquells territoris on opera la naviliera i va augurar un “gran èxit” per a la iniciativa. “Dins del programa Baleària Saludable, tenim voluntat de potenciar la salut i la pràctica esportiva, establint acords i col·laboracions com aquesta, que estic convençut que contribuirà a crear un sentiment de cohesió i esportivitat amb el qual des de la Fundació Baleària ens identifiquem”, va subratllar.

Per la seua banda, el regidor d’Esports de Dénia, Vicent Crespo, va destacar la importància d’aquest projecte per a donar més visibilitat al running a Dénia, “fidelizando als ja corredors i motivant a aquells que s’inicien en la pràctica”. L’edil va manifestar el seu suport a l’esdeveniment social i esportiu i va mostrar la seua satisfacció “per la voluntat de cohesió i treball dels clubs de Dénia”.

Aproximadament 250 corredors lluiran la samarreta patrocinada per Baleària i Gym21 en el Circuit a Peu Marina Alta, que constarà d’un total de 12 proves en diferents pobles de la Marina Alta.

Dénia Corre està compost per GA RunnersDénia, Gin Running, BernardosTrotters, Enganxa’t a Córrer, Club Atletisme BaleàriaDiànium, Dénia Triatló, Gym21, així com per tots els esportistes independents que es vulguen sumar.