El cantautor Joan Amèric actua en les Pitiusas aquest cap de setmana de la mà de la Fundació Baleària

El concert a Formentera serà el 5 de maig a les 20h en el Centri Gabrielet mentre que a Eivissa actuarà l’endemà a les 19h en Es Polvorí

La Fundació Baleària organitza dos concerts del cantautor valencià Joan Amèric aquest cap de setmana vinent a Formentera i a Eivissa amb el títol de “A sa Mar encantada”. L’artista, que actuarà en les Pitiusas per primera vegada, realitzarà un concert el 5 de maig a les 20h en el Centri Gabrielet de Formentera i l’endemà a les 19h a la sala Es Polvorí de la Fundació Baleària situada en Dalt Vila d’Eivissa.

L’espectacle, que combinarà cançons del seu últim disc “DirectaMENT” amb temes nous, comptarà amb la presència de la violinista holandesa Simone Lambregts que aportarà el seu estil musical centrat en el folk i la mescla entre la música cèltica i la catalana. L’últim treball d’Amèric, que ha obtingut el premi BarnaSants, és el resultat d’una composició de bellesa i compromís dins d’un univers de cançons, idees i somnis. Les cançons d’Amèric destaquen pel protagonisme de la seva veu que han qualificat de sensual, la diversitat d’estils musicals i la força de les lletres de les seves cançons centrades en una temàtica amorosa i compromesa.

Sobre Joan Amèric
Va néixer a Alzira (València, 1964) i està catalogat com un dels últims cantautors dins de la hornada de veus de la cançó catalano-valenciana. Va començar la seva trajectòria en els anys 80, primer formant part del grup Califat i després en solitari obrint els concerts d’artistes consolidats com María del Mar Bonet o Lluís Llach. El seu primer disc llarg va ser Tornar a l’aigua en 1989, encara que també va llançar altres treballs com a Escala de colors (1992), Ànima, diari dels hores blaves (1995) i Obert (2000).