El Conservatori Professional de Música de València actuarà en Baleària Port el 16 de desembre

La Fundació organitza aquest concert de Nadal per recaptar diners per a projectes solidaris

L’orquestra i el cor de cambra del Conservatori Professional de Música de València actuaran divendres que ve 16 de desembre a les 19h a la sala Jauja de Baleària Port (Dénia). Es tracta del segon concert solidari de Nadal que organitza la Fundació Baleària i que té com a objectiu recaptar diners per a projectes solidaris.

L’agrupació valenciana interpretarà Serenata de Joaquín Turina i Gloria RV 589, la peça musical catalogada com la més coneguda i popular de la música sacra del compositor italià Antonio Vivaldi. L’obra, d’una durada de 50 minuts aproximadament, integra dotze moviments i serà interpretada per les sopranos Aitana Sanz i Carolina Urgel i les contraltos Àngela Magraner i Sofia Pitarch.

Les entrades, amb un preu de 5€, es poden adquirir de manera anticipada en diferents llocs dianenses: la recepció de Baleària (Moll de la pansa s/n), la Agrupació Artística Musical (C/Manuel Latur, 5) i la llibreria Públics (C/ Patricio Ferrándiz, 16). Els diners recaptats anirà destinat íntegrament a projectes solidaris que està duent a terme la Fundació Baleària als diferents territoris on opera la naviliera.

Altres activitats en Baleària Port

El Nadal continu en Baleària Port amb altres activitats per entretenir a tot tipus de públics. Demà a la tarda, a les 18h la sala Jauja acollirà l’animació musical 3, 2, 1 Balleu on els més petits podran gaudir de música i balls divertits.

El 17 de desembre és el dia del Club Baleària on tots aquells que siguin socis podran patinar sobre gel per un preu de 2€ durant tot el dia. Si encara no ho ets, recorda que pots donar-te d’alta i registrar-te a la pàgina web de Baleària Port (www.baleariaport.com).