El mallorquí Antoni Miquel Morro exposa les seves escultures en Es Polvorí de la Fundació Baleària

S’inaugura el divendres 3 de febrer a les 19:30 i estarà exposada fins el 28 de febrer

L’escultor mallorquí Antoni Miquel Morro inaugurarà la seva exposició ‘Mecànica Universal’ en Es Polvorí de la Fundació Baleària el divendres 3 de febrer a les 19:30. Morro, que exposa per primera vegada a Eivissa, presenta una visió de la dona de simbolisme poètic, bell i equilibrat, amb referències a les cultures mediterrànies. L’obra, que podrà ser visitada fins al 28 de febrer, s’inspira en les lluites per la construcció de nous models d’organització social i de noves relacions entre dones i homes.

La Fundació Baleària ja va portar l’any passat una altra exposició de Morro, ‘Dones de blau marí’, a Baleària Port (a Dénia) i la Torre dels Ducs de Medinaceli (El Verger), i a més va facilitar que fos presentada als espais alacantins la Casa del Cable (Xàbia) i la Fundació Frax (Albir), dins del seu programa Llonges de la Cultura.

Antoni Miquel Morro (Palma, 1980) és llicenciat en Belles arts per la Universitat Autònoma de Barcelona, i ha exposat principalment a Mallorca, encara que la seva obra també s’ha pogut veure a Barcelona, Cuba, Soria, Alacant o Girona.