El mallorquí Vicenç Ochoa exposa la seva mostra “La isla horizonte” en Es Polvorí de Baleària

La Fundació Baleària presenta aquesta obra fotogràfica que estarà exposada fins al 30 de setembre

Vicenç Ochoa, l’artista plàstic mallorquí amb més de vint anys de trajectòria, inaugurarà divendres que ve a les 20:30h la seva última exposició de fotografia “La isla horizonte” a la sala cultural Es Polvorí de la Fundació Baleària.

Ochoa, que viu entre Mallorca i Cuba, plasma en les seves fotografies part de les dues cultures. Les seves obres estan influenciades per vivències i temes que li produeixen gran atracció i preocupació com la denúncia social i política, les relacions humanes, la insularitat (entenent l’ànima com a illa), els sentiments (amor-desamor) o l’entorn natural.

Està exposició, que es podrà visitar fins al 30 de setembre, comptarà amb més de trenta imatges de gran valor simbòlic i cultural.

Sobre Vicenç Ochoa

Va néixer a Alcúdia (Mallorca) en 1963 i compta amb més de vint anys de trajectòria professional. Ha realitzat més de vint exposicions individuals i gairebé quaranta col·lectives. La seva primera exhibició va ser en 1989 i fins ara no ha parat de mostrar les seves creacions. Ha estat guardonat en nombroses ocasions: Premi Sa Nostra del VI Certamen de Pintura (Mallorca, 1992), Primer Esment d’Honor en l’II Certamen Internacional de Pintura (Mallorca, 1993), Primer premi XVI Certamen Internacional de Festes de la Verema (Mallorca, 1994) o Primer Premi Fira 97 (Mallorca, 1997).