Els múltiples llenguatges de les pintures del mallorquí Pep Coll arriben a És Polvorí

L’exposició, organitzada per la Fundació Baleària i el Govern dels Illes Balears, es podrà visitar fins al 30 de setembre

La Fundació Baleària, conjuntament amb la Conselleria de Cultura, Participació i Esports del Govern dels Illes Balears, inaugura demà, 6 de setembre, a les 20:00h una mostra artística del mallorquí Pep Coll en la sala És Polvorí (Eivissa).
En aquesta exposició, el visitant és convidat a conèixer 16 obres de Pep Coll, les quals estan plenes de colors, textures, missatges i símbols, utilitzant sempre múltiples llenguatges i tècniques.
“Pep Coll ens convida a observar, sentir i reflexionar al voltant dels enigmes dels seus quadres i a desxifrar-los”, ha destacat FannyTur, consellera de Cultura, Participació i Esportsdel Govern dels Illes Balears.
Jaume Caldentey, actor i director escènic mallorquí, que ha participat en la composició del cartell de l’exposició, destaca la singularitat del pintor. “En aquesta mostra descobrirem a un dels artistes més autèntics de la nostra geografia insular: multidisciplinari i polifacètic”.
La mostra podrà visitar-se fins al pròxim 30 de setembre.