• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Capells i Sargantanes a l’aniversari d’Els Magazinos

1 maig 10:00 am / 3:00 pm

La Fundació Baleària organitza conjuntament amb l’Associació Art amb B dos activitats culturals per a celebrar el V aniversari d’Els Magazinos.

DIMECRES 1 DE MAIG

12:00 h DESFILADA ‘CAPELLS’

Desfilada de moda inclusiva amb la col·laboració de persones amb diversitat funcional de l’Associació APROSEDCO, amb més de 70 ‘capells’ que artistes del Mediterrani han convertit en obres d’art.

Aquesta mostra ens presenta una reinterpretació artística del capell, originalment utilitzat pels pagesos per protegir-se del sol mentre treballaven al camp a Mallorca. Els capells s’han convertit en peces úniques plenes de textures i colors, exhibint la diversitat de propostes, estils i tècniques dels participants.

Una proposta original i creativa que busca el diàleg amb els espectadors i acostar l’art a la ciutadania d’una manera lúdica i divertida.

Ubicació: Calle de los Sabores, Els Magazinos. (Carrer del Pont, 19)

Horari: dimecres 1 de maig a les 12:00 h

DE 10 h A 15 h EXPOSICIÓ SARGANTANES

Exposició amb més de 100 escultures de sargantanes que artistes del Mediterrani han creat fent servir diferents tècniques plàstiques.
Una mostra acolorida i divertida que reflecteix la varietat i la riquesa d’aquests rèptils des d’un punt de vista artístic. Trobarem sargantanes molt originals, creades amb l’estil propi de cada artista, peces originals i úniques que ompliran Els Magazinos per conscienciar sobre la importància de salvaguardar aquesta espècie a les Illes Balears.

Ubicació: Plaça Dénia és Vida, Els Magazinos. (Carrer del Pont, 19)

Horari: dimecres 1 de maig de 10 h a 15 h

Els Magazinos