• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició col·lectiva: ‘Mediterráneos’

Arriba la quarta edició de ‘Mediterráneos’, una mostra col·lectiva organitzada per Els Magazinos i la Fundació Baleària, que sorgeix com a resposta a les nombroses propostes expositives rebudes al llarg de l’any per part de diferents artistes interessats en exposar a la sala El Taller Túria.
En esta ocasió, comptem amb la participació de vuit artistes de diferents territoris vinculats a Dénia i la seua comarca. Anton Gudzykevych, Carmen Almécija, Elena Martí, Jaime López Molina, Javier Pastor, Maria Sauzet, Salvador Mollà i Santiago Esteban Glez, ens oferixen un recorregut divers i eclèctic a través de les seues propostes artístiques.
Cada artista presenta una selecció d’obres amb la finalitat de mostrar el seu particular univers creatiu, així com la seua manera d’expressar la vida i les emocions a través de l’art. La diversitat de les obres exposades converteix cada racó de la nostra sala en un llenç en el qual convergeixen una àmplia gamma d’enfocaments artístics. Esperem que gaudisquen d’aquest viatge a través de la pluralitat de l’art de ‘Mediterraneos’.

12 gener 7:00 pm / 8:00 pm

Fundació Baleària