• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Nueva Arqueología, Anton Gudzykevych

1 febrer 7:00 pm / 7:30 pm

Amb aquesta exposició Anton Gudzykevych ens submergeix en un món misteriós i inexplorat on els efectes del canvi climàtic, influència dels humans i de les innovacions científiques, propicien nous descobriments arqueològics que ens descobreixen cultures, espècies i recursos desconeguts. A més a més, ens proposa un viatge més enllà del nostre planeta per explorar diferents racons de l’univers. Una exposició que pretén fer una crida a la societat per reflexionar sobre els efectes i l’impacte del canvi climàtic en la vida de tots els habitants del planeta.

Anton Gudzykevych és un artista visual professional amb més de 15 anys d’experiència. Va nàixer a Ucraïna en 1987, es va graduar en l’Acadèmia Nacional d’Arts i Arquitectura de Kíev en 2003. Les seues obres han estat exposades en nombroses exposicions a Ucraïna, Rússia, Europa Occidental i la Xina. Durant els últims anys, gestiona la seua galeria-estudie a Xàbia.

artgudz@gmail.com

@antongudz