• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició col·lectiva: Abstraccions

21/10/2023 12:00 am / 1:00 am

Cada any la Fundació Baleària i Art amb B organitzen un parell d’exposicions col·lectives itinerants que es basen en algun tema d’actualitat o volen transmetre al públic un missatge concret. Amb aquesta exposició hem volgut donar l’oportunitat a molts dels artistes del nostre entorn que treballen l’art abstracte i no figuratiu, de participar en una mostra on el color i la forma no estan al servei d’un paisatge o un objecte sinó de la imaginació. En definitiva, una col·lecció pictòrica on la diversitat de formes, línies i colors ens endinsa en univers artístic que mira més enllà de la nostra realitat. Abstraccions es presenta per primera vegada a Pedreguer i d’aquí, iniciarà la seua itinerància per la mediterrània a través de les Llonges de la Cultura de la Fundació Baleària.

Mostra els detalls

Data: