Concert en Formentera de Joan Amèric

El cantautor valencià actuarà el proper 5 de maig a les 20:00h en el Centri Gabrielet de Formentera. L’espectacle comptarà amb la presència de la violinista holandesa Simone Lambregts.

Sobre Joan Amèric

Va néixer a Alzira (València, 1964) i està catalogat com un dels últims cantautors dins de la hornada de veus de la cançó catalano-valenciana. Va començar la seva trajectòria en els anys 80, primer formant part del grup Califat i després en solitari obrint els concerts d’artistes consolidats com María del Mar Bonet o Lluís Llach. El seu primer disc llarg va ser Tornar a l’aigua en 1989, encara que també va llançar altres treballs com a Escala de colors (1992), Ànima, diari dels hores blaves (1995) i Obert (2000).