La Fúmiga presenta el seu nou disc ‘Tot està per fer’ a Baleària Port

• El grup d’Alzira celebrarà una trobada col·loqui i un mini-concert en acústic el divendres 17 de maig, a les 19.00 hores

• Aquest acte s’emmarca dins de les celebracions de la Fundació Baleària en el seu 20é aniversari

El grup de música La Fúmiga presenta el pròxim 17 de maig, a les 19.00 hores, el seu nou disc ‘Tot està per fer’ a la sala l’Androna de Baleària Port de Dénia. La banda alzirenya, que col·labora amb la Fundació Baleària, participa en aquest acte dins de la programació anual de l’entitat per commemorar els seus 20 anys.

L’esdeveniment s’iniciarà amb una xerrada-col·loqui en la qual els membres del grup explicaran els nous temes del seu nou disc. Després faran un breu concert en acústic per donar a conèixer algunes d’aquestes cançons i també hi haurà una signatura de discs.

L’entrada és lliure, però l’aforament està limitat a 250 persones. Per poder accedir cal registrar-se en aquest formulari (bit.ly/trobadafumiga) i mostrar el DNI a l’entrada del recinte.

20 anys de la Fundació Baleària

En 2004 es va crear la Fundació Baleària amb la finalitat d’incentivar l’intercanvi cultural i les activitats de caràcter social i ambiental en tots aquells territoris en els quals opera la naviliera. Des d’aquell moment, l’entitat ha contribuït a l’enfortiment cultural i a la cohesió social i ha buscat sempre complir amb els compromisos definits en el Codi de Conducta i Ètica Empresarial de Baleària, i orientant-se també amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’ONU.

Sobre La Fúmiga

La Fúmiga és un grup creat a l’any 2012 a Alzira (València) que combina diversos estils musicals gràcies a la varietat d’instruments que el composen i a la seva característica cultura de banda, tan típica als pobles valencians. Les seves peces musicals són una barreja de ska, punk, música llatina i música folklòrica valenciana, a més de versions de cançons molt conegudes d’altres grups.