La Fundació Baleària acosta l’art al carrer amb l’exposició “Formigues Treballadores”

Aquest cap de setmana el Raconet de la Infanta Margarita de Dénia, s’ha plenat de “Formigues Treballadores”. Una exposició que la Fundació Baleària ha portat al carrrer per acostar l’art a la ciutadania, convidar a la reflexió i propiciar la interacció amb els diferents públics.

Una mostra col·lectiva que compta amb la participació de més de 90 artistes de Mallorca, Menorca, Eivissa, Formentera, Andalusia, Catalunya, València, Galícia, Madrid i el País Basc, que han creat unes escultures d’entre 18 i 25 centímetres en forma de formiga. En aquesta exposició les formigues són una metàfora per fer un homenatge a totes les dones treballadores, a la seua capacitat de resistència, de treball i de viure en comunitat.