La Fundació Baleària exposa la mostra col·lectiva ‘Univers Confinat’ a l’Espai Sant Josep a Ciutadella

– Aquesta exposició solidaria busca recaptar fons per a la Fundació Valenciana per a la Neurorehabilitació
– Es podrà veure a Menorca a partir del dia 28 d’abril, després d’estar exposada a l’Espai Sa Nostra de Palma
La Fundació Baleària exposa a partir d’el 28 d’abril les obres de la mostra col·lectiva Univers Confinat a l’Espai Sant Josep de Ciutadella. Es tracta d’una obra col·lectiva en la qual han participat 26 artistes valencians i que té un fi solidari: recaptar fons per a la Fundació Valenciana per a la Neurorehabilitació (Fuvane).
Eduardo Alcalde, president de Fuvane i comissari de l’exposició, agraeix a la Fundació l’organització d’aquesta mostra, en la qual els artistes han realitzat la seva pròpia visió sobre un tema comú: les mascaretes. “Estem agraïts per la generositat demostrada per aquests 26 grans artistes, que des d’un primer moment es van mostrar disposats a col·laborar amb el millor que saben fer: ajudar-nos a suportar aquests temps difícils amb l’art”, afirma.
Per la seva banda, el gerent de la Fundació Baleària, Ricard Pérez, destaca: “Ens sentim orgullosos de combinar art i solidaritat, dos valors que tenim molt marcats en la nostra agenda”. Pérez ha assenyalat que la Fundació ja ha exposat l’obra a Mallorca i Eivissa: “Ara viatja fins a Menorca per continuar amb el nostre objectiu principal: fer que l’art i la cultura viatgin pel mar i conquereixin els territoris que unim amb els vaixells”.
‘Univers Confinat’ es podrà visitar a partir de dimecres que ve 28 i els horaris de visita de la sala seran: de dimarts a divendres de 17.00 a 20.30 hores i els dissabtes de 11.00 a 13.30 hores ia la tarda de 17.00 a 20.30 hores.