La Fundació Baleària i Eticentre organitzen una conferència sobre RSC

La jornada se celebrarà matí a les 19:00 en la Fundació Sa Nostra de Palma

La Fundació Baleària, conjuntament amb Eticentre, organitzen la conferència titulada “Per què fer les coses bé? Ètica i Responsabilitat Social en l’empresa” a càrrec de Domingo García Marzà, Catedràtic d’Ètica Empresarial i Comissionat per la RSU de la Universitat Jaume I que tindrà lloc demà 9 de març a les 19h en la Fundació Sa Nostra de Palma.

La conferència explicarà també amb la participació del Conseller de Treball, Comerç i Indústria del Govern balear, Iago Negueruela, el director de Responsabilitat Social Corporativa de Baleària, Josep Vicent Mascarell i el president de Eticentre, Miguel Ángel Benito. Aquesta conferència s’emmarca al programa Territoris Socialment Responsables que organitza de forma periòdica la Fundació Baleària i que inclou un cicle de conferències dedicades a la responsabilitat empresarial. Domingo García també va ser un dels convidats en la jornada que va tenir lloc el novembre passat a la sala És Polvorí d’Eivissa i al juny de 2016 en Baleària Port Dènia, on també van intervenir responsables de diferents institucions i empreses de cada zona.

Baleària es defineix com una empresa ciutadana i responsable, que s’implica tant en el desenvolupament social i econòmic dels territoris que uneix amb la seva flota com en el benestar dels ciutadans que viuen en aquestes comunitats. La companyia disposa d’un Codi de Conducta i Ètica Empresarial on es plasma el seu compromís social i elabora des de 2009 la Memòria de Sostenibilitat, d’acord amb els estàndards del Global Reporting Iniciative, per adonar de la seva activitat i sobre els compromisos adquirits amb els grups d’interès.

A més, Baleària (des de 2011) i la Fundació Baleària (des de 2012) estan adherides a la Xarxa Espanyola del pacte Mundial (Global Compact) i la naviliera està compromesa amb varis dels Objectius Mundials de Desenvolupament Sostenible.