La Fundació Baleària inaugura al Verger una mostra fotogràfica d’artistes que plasmen la seva visió d’Eivissa

La Torre dels Ducs de Medinaceli acollirà des del 9 fins al 31 de març una mostra de 40 fotografies d’artistes de la Marina Alta.La Fundació Baleària inaugura al Verger, juntament amb la Associació Fotogràfica i Audiovisual de Pedreguer (Afap), una exposició fotogràfica que retrata la visió personal d’Eivissa de 17 artistes de la Marina Alta que van viatjar a la illa pitiusa per poder immortalitzar tots els seus racons.

Cadascun dels artistes ha treballat lliurement sobre diferents temàtiques, des de fotografia social, nocturna, paisatgística i fins i tot aèria. Gairebé quaranta obres componen aquesta exposició que suposa un intens recorregut per la illa a la tardor, mostrant el seu vessant més tranquil, bohemi i fins i tot espiritual.

La realització d’aquesta exposició és fruit del conveni que ha establert la Fundació Baleària, compromesa amb totes aquelles activitats que suposen un enfortiment de la cultura, i la Afap, implicada en el foment i promoció del món de la fotografia i l’audiovisual en el municipi de Pedreguer i a la comarca de la Marina Alta.
Ambdues entitats han mostrat la seva predisposició per seguir col·laborant conjuntament per a una millor dinamització i desenvolupament de les mostres culturals a la comarca, així com promocionar i difondre el món de la fotografia.
De la mateixa forma, el Ajuntament del Verger col·labora en totes les exposicions que la Fundació Baleària realitza en l’enclavament de la Torre dels Ducs de Medinaceli.