La Fundació Baleària inaugura dues noves exposicions a les seves sales de Mallorca i Menorca

– A la sala Sa Nostra de Palma es podrà visitar ‘Pol·linitzadors’, una mostra col·lectiva amb 27 artistes, sobre les abelles

– L’artista valencià Marc Caparrós mostra la seva obra ‘Conversant amb la Deessa’ a l’Espai Sant Josep de Ciutadella

La Fundació Baleària inaugura aquesta setmana dues exposicions en les seves Llonges de la Cultura de Ciutadella a Menorca, i de Palma de Mallorca. En concret, trasllada una obra col·lectiva en col·laboració amb la Universitat dels Illes Balears a la sala mallorquina, i una mostra de l’valencià Marc Caparrós a la menorquina.

Aquest dimecres a les 20.00 hores s’inaugura Pol·linitzadors, que reuneix les obres de 27 artistes, la majoria d’ells balears, a la sala Sa Nostra de Palma. El comissari de la mostra és Antoni Torres, que assegura: “Combina diverses tècniques pictòriques, escultòriques, d’obra gràfica i fotografia per mostrar-nos les abelles com insecte pol·linitzador i conscienciar-nos de la seva important funció en el medi natural”.

Pel que fa a l’exposició a Menorca, s’inaugura el dijous, a les 20.00 hores. En aquesta ocasió és d’un sol artista: el valencià Marc Caparrós, que trasllada fins l’Espai Sant Josep la seva obra ‘Conversant amb la Deessa’.

Cal recordar que aquesta activitat cultural forma part de l’conveni que té la Fundació Baleària amb la Fundació Sa Nostra, mitjançant la qual, la naviliera trasllada i facilita l’intercanvi cultural en aquestes dues illes.

news_polinitzadors_palma