La Fundació Baleària inaugura en És Polvorí l’exposició ‘Els Fragments’, de Manel Orti i Jaime Comas

Tots dos artistes exhibeixen una mostra sobre l’apropiació de les coses cuotidianas, desdibuixades amb el pas del temps, que romandrà exposada fins a finals de marçLa Fundació Baleària inaugura aquest dijous a les 20:00h l’exposició ‘Els Fragments’ a la sala És Polvorí d’Eivissa. La mostra recull obres de l’escultor Manel Orti i del fotògraf Jaime Comas que, malgrat comptar amb diferències a l’hora de treballar i construir, compten amb punts comuns o propers, que són traslladats en aquesta mostra.
Els autors mostren la seva visió personal de l’apropiació de les restes, de les coses cuotidianas que són desdibuixades i redefinides pel pas del temps. Es tracta de treballs que recuperen records i els reconstrueixen, donant lloc a una visió molt particular de cadascun dels artistes de la creació de noves formes, la qual cosa els porta a construir una obra que obliga al visitant a descobrir no solament la plasticitat de la selecció, sinó anar més enllà i endinsar-se en la memòria.
La mostra compta amb un total de deu fotografies del pintor Jaime Comas i al voltant de set escultures de Manel Orti. És la primera vegada que tots dos artistes s’uneixen per mostrar les seves creacions.
L’exposició, que compta amb el suport del Ajuntament d’Eivissa, romandrà fins al 31 de març a la Sala És Polvorí que gestiona la Fundació Baleària a la ciutat, i pot ser visitada de dimarts a diumenge entre les 10:00 i les 13:30 i les 17:00 i les 19:30.

Exposició fotogràfica sobre Eivissa en la Marina Alta
La Fundació Baleària inaugura, a més, a la Torre dels Ducs de Medinaceli al Verger (Alacant), una altra exposició de fotografies realitzades a Eivissa per autors de la zona de la Marina Alta.
En una mostra d’aproximadament quaranta fotografies, els artistes han volgut plasmar el vessant més tranquil, bohèmi i fins i tot espiritual de l’ illa pitiusa. Aquesta exposició s’inaugura el divendres 9 de març i es podrà visitar fins a finals de mes.