La Fundació Baleària inaugura en Es Polvorí una exposició del pintor alemany Hans Dieter Zingraff

El reconegut artista constructivista descobreix el seu món geomètric en una mostra que estarà a Eivissa fins a l’1 de desembre

La Fundació Baleària inaugura una exposició del pintor alemany Hans Dieter Zingraff el proper divendres  dia 2 de novembre a les 20h en la sala Es Polvorí d’Eivissa.

L’artista presenta una mostra de la seua producció on la línia i la geometria dominen la composició, així com l’ús de les combinacions de color, amb subtils gradacions i marcats contrastos, que proporcionen lluminositat al conjunt. La introducció de collages, fotografies d’arquitectures inserides estratègicament, crea perspectives estudiades amb gran precisió, que van generant  diferents percepcions visuals segons el punt de vista del visitant.

Amb aquesta exposició, la Fundació Baleària fa homenatge a la trajectòria artística de Hans Dieter Zingraff, un dels pintors del constructivisme amb major reconeixement a nivell nacional i internacional. El Caire, Nova York, Llima o Pequín són algunes de les ciutats que han acollit les seues creacions.

L’estil de l’artista, d’origen alemany, ha experimentat una evolució al llarg de quaranta anys d’intensa cerca creativa, des de l’art figuratiu, la crítica social i el surrealisme, passant per etapes de transició, i traspassant de manera lliure i autodidacta diferents llenguatges de les avantguardes artístiques.

L’exposició es podrà visitar fins al pròxim 1 de desembre en la sala Es Polvorí, gestionada per la Fundació Baleària.