La Fundació Baleària inaugura ‘Mèdousa’, una exposició de pintura inspirada en l’animal marí

La mostra s’inaugura matí a les 18 hores a la sala És Polvorí d’Eivissa

La Fundació Baleària inaugura el dijous 4 de desembre a la sala És Polvorí ‘Mèdousa’, de la pintora Doralice Souza, una exposició inspirada en aquest fascinant, a l’una que inquietant, animal marí. La mostra ha estat organitzada en col·laboració amb l’Ajuntament de Benissa (Alacant).
L’exposició es divideix en dues línies: una més figurativa amb llenços sobre bastidor de fins a quatre metres d’ample i una sèrie d’obres sobre paper de grandària molt més reduïda en les quals predominen els blaus, que recorden als diferents matisos del mar, i una segona línia que emula l’art urbà, colorista i irreverent, en petit format.
‘Mèdousa’ arriba a Eivissa després del seu pas pel Casal De Cultura Ca Gelabert (Binissalem, Palma de Mallorca) al maig del 2017 i en el Centri d’Art Tallers d’Ivars de Benissa (Alacant), en el mes de juny.
L’autora de l’exposició, Doralice Souza, és una artista amb una llarga trajectòria, que ha realitzat més de seixanta exposicions a escala nacional i internacional. Guanyadora de nombrosos premis i reconeixements en el seu camp, ha viscut un 2017 especialment productiu en el terreny professional ja que, a més d’aquesta exposició individual, també ha col·laborat en la mostra col·lectiva itinerant ‘L’Art de l’Art de Ramon Llull’, entre altres treballs.
Durant la inauguració, Souza aprofitarà per fer la presentació oficial del catàleg de l’exposició.