La Fundació Baleària inaugura una mostra de l’artista valencià Josep Ginestar a l’Espai Sa Nostra de Palma

• Aquesta és la quarta exposició que l’entitat organitza a Palma, gràcies al seu acord de col·laboració amb la Fundació Sa Nostra

La Fundació Baleària inaugura demà ‘Ginestar. Darrers Treballs ‘de l’artista valencià Josep Ginestar, a l’Espai Sa Nostra de Palma (Mallorca). Es tracta d’una mostra querepasa les obres dels últims sis anys de l’artista, original de la localitat alacantina de Gata, i que s’inspiren en la seva pròpia vida, unint les seves arrels valencianes amb el món magribí. Es podrà visitar fins al 29 de setembre de dilluns a divendres.

Cal recordar que aquesta nova exposició és possible gràcies a la col·laboració que la Fundació Baleària té amb la Fundació Sa Nostra per impulsar l’intercanvi cultural a l’illa, i que s’ha traduït en quatre mostres artístiques en els mesos d’abril, maig, juny i setembre, que han rebut més de 300 visites.

“El nostre objectiu amb aquesta col·laboració era ferma: promoure l’intercanvi cultural entre els territoris que unim. Ho hem complert amb escreix i esperem poder seguir fent-ho en futures sinergies amb Sa Nostra “, afirma Ricard Pérez, president de la Fundació Baleària, que agraeix a l’entitat bancària la seva participació.

Al mes d’abril, la primera exposició va ser la col·lectiva ‘Univers Confinat’, en què van participar artistes valencians i balears i que es va realitzar durant els mesos de confinament més dur. Al maig es va traslladar fins a la sala una mostra de la menorquina Paca Florit; i finalment al juny es va exposar una altra col·lectiva ‘Pol·linitzadors’, organitzada al costat de la Universitat dels Illes Balears (UIB). La de Ginestar, que s’inaugura ara, és l’última de les programades fins al moment.