La Fundació Baleària inaugura una mostra de l’artista valencià Ramon Pérez Carrió a l’Espai Sant Josep de Ciutadella

– Aquesta és la quarta exposició que l’entitat organitza a Menorca, gràcies al seu acord de col·laboració amb la Fundació Sa Nostra

– Més de 1000 persones han visitat la sala per gaudir de l’art valencià i balear

La Fundació Baleària va inaugurar ahir l’exposició ‘Les rodes de la memòria’ de l’artista valencià Ramon Pérez Carrió, a l’espai cultural Sant Josep de Ciutadella (Menorca). La mostra presenta una sèrie de retaules inspirats en diverses obres de l’filòsof balear Ramon Llull, i es podrà visitar de dimarts a dissabte a la tarda fins al 30 de setembre.

Cal recordar que aquesta nova exposició és possible gràcies a la col·laboració que la Fundació Baleària té amb la Fundació Sa Nostra per impulsar l’intercanvi cultural a l’illa, i que s’ha traduït en quatre mostres artístiques en els mesos d’abril, maig, juny i setembre. Aquesta sinergia ha aconseguit arribar a més de 1.000 persones que, fins al moment, ja han visitat alguna d’aquestes.

Al mes d’abril, la primera exposició va ser la col·lectiva ‘moixos’ i al maig es va exposar ‘Univers Confinat’. Totes dues són mostres en què han participat artistes balears i valencians, territoris que connecta diàriament Baleària. Al juny va tenir lloc una exposició individual, el de l’artista granadí afincat a València Marc Caparrós. La de Pérez Carrió és l’última de les programades de moment.

“El nostre objectiu amb aquesta col·laboració era ferma: promoure l’intercanvi cultural entre els territoris que unim. Ho hem complert amb escreix i esperem poder seguir fent-ho en futures sinergies amb Sa Nostra “, afirma Ricard Pérez, president de la Fundació Baleària, que agraeix a l’entitat bancària la seva participació.