La Fundació Baleària ofereix un concert de Nadal amb finalitats solidàries a càrrec del Conservatori de València

La sala Jauja de Baleària Port acollirà un recital de coral i piano que intercalarà peces d’òpera, cançó lírica i sarsuela amb cançons nadalenques

La Fundació anima als assistents a donar aliments en l’entrada, per al seu lliurament en la campanya solidària de Nadal

Els alumnes del Departament de Veu del Conservatori Professional de Música de València oferirán una gala lírica gratuïta i amb finalitats solidàries el proper 14 de desembre a les 19 hores en Baleària Port. Vint-i-cinc cantants i tres pianistes actuaran a la sala Jauja, en un recital de Nadal dirigit pel professor Amadeo Lloris.
L’actuació, que comprendrà 12 peces de variats estils i gèneres d’òpera, sarsuela i cançó lírica, finalitzarà amb la recopilació de cançons nadalenques A Ceremony of Carols, amb la qual els alumnes i professors del Conservatori de València felicitaran les festes als assistents.

La Fundació Baleària organitza aquest recital per segon any consecutiu amb finalitats solidàries, convidant als assistents al fet que acudeixin a aquest concert gratuït amb aliments no peribles, per destinar-ho a Projectes Solidaris a Tànger.

Actuació grup de teatre Vaporustedes

El dissabte 16 de desembre, a més, el grup de teatre eivissenc Vaporustedes, format per actors i actrius amb diversitat funcional, oferirà l’obra teatral “Explica’m un conte”, una versió adaptada, moderna i en clau d’humor de contes clàssics de sempre.
Aquest grup porta funcionant des de l’any 2002 i compte actualment amb 20 actors/actrius i 3 monitoras.
L’actuació, que forma part del programa nadalenc de Baleària Port i l’entrada del qual és gratuïta, tindrà lloc en les instal·lacions de l’Escola de Teatre Comarcal Marina Alta, Sala ETC a les 19:00h.