La Fundació Baleària organitza al maig quatre exposicions i un concert a les seves sales de la Marina Alta

La Fundació Baleària impulsa l’oferta cultural a la Marina Alta aquest mes de maig amb un concert i quatre exposicions simultànies a les sales que gestiona a la comarca. Entre les mostres, que s’inauguren aquesta setmana a Dénia, Ondara, Pego i El Verger, hi haurà fotografia, pintura i escultura.

El proper dissabte 8 de maig, a les 19.00 hores, actuarà el grup menorquí Pell de Gall a la plaça de bous d’Ondara. Es tracta del tercer concert que organitza la Fundació en aquesta localitat, dins el conveni per promocionar l’intercanvi cultural. Les entrades són gratuïtes, però s’ha de reservar seient a través del aquest enllaç (www.agendaondara.es).

D’altra banda, des del dia 5 de maig es pot visitar al Museu d’Art Contemporani de Pego la mostra fotogràfica ‘Córrer, saltar, viatjar’ que reuneix una sèrie d’obres de l’artista anglès afincat a Dénia John Lillie.

A Dénia, al Taller Túria de Magazinos, s’exposa des del 6 de maig “Mystervm arboris ‘d’Alberto Hernández Reis. I a la Torre de l’Rellotge d’Ondara es podrà veure la mostra ‘Ferro, fusta i paper’ que combina pintura i escultura des del dia 7 de maig. Aquesta última és una col·lectiva dels artistes balears Toni Ferragut, Marga Juan i Carmen Liberal.

Finalment, a la Torre dels Ducs de Medinaceli al Verger, es podrà visitar des del 8 de maig la col·lectiva ‘Destrenzando realitats’, d’Esperança Durán, Rocío Guijarro i Raquel Porta-Varó, que està conformada per collages i instal·lacions.