La Fundació Baleària organitza en Es Polvorí la primera exposició a Espanya del pintor canadenc Michel Beaucage

La mostra de pintura abstracta, que s’inaugura el 4 de maig per la vesprada, es podrà visitar fins a finals de mes

La Fundació Baleària inaugura aquest divendres 4 de maig a les 20:00 a la sala Es Polvorí ‘Michel Beaucage. Mythologie’, la primera exposició individual a Espanya del pintor canadenc Michel Beaucage.

L’autor fa referència en les seves obres al món visible i a les formes més suggestives. Els jocs d’abstracció i la figuració evoquen a la naturalesa, els moviments artístics i, des de la seva participació en la Biennal Internacional d’Art de Beijing en 2005, a la cultura oriental.

La superposició de plànols en transparències i l’harmonia de colors predominen en les seves obres realitzades, principalment amb pintures acríliques sobre tela i paper d’arròs.

En les últimes dècades, Beaucage ha presentat la seva obra cada any en una exposició individual o grupal en diferents enclavaments a Estats Units, Europa i Àsia.

Les seves obres formen part actualment de més de quaranta col·leccions públiques i privades, inclosa la col·lecció permanent de la Biennal Internacional d’Art de Beijing (Xina) i el Museu d’Art Contemporani de Laurentides (Canadà).

L’exposició ha estat produïda per l’equip de Finis Africae Edicions i Produccions, i s’ha organitzat en Es Polvorí gràcies a la Fundació Baleària i el Ajuntament d’Eivissa.