La Fundació Baleària organitza un concert nadalenc a càrrec del Conservatori de Música de València

El concert s’emmarca en el programa de Nadal de Baleària Port, que el dia 28 de desembre celebrarà una jornada de portes obertes amb accés gratuït a la pista de patinatge.

El Nadal ja ha arribat a l’estació marítima de Dénia. Demà, a partir de les 19h, la sala Jauja s’omplirà amb les veus dels alumnes del departament de Veu del Conservatori Professional de Música de València, que oferiran un concert nadalenc, interpretant cançons de compositors com Monteverdi, Bach o Mendelssohn.
Es tracta d’un esdeveniment solidari en el qual, com cada any, la Fundació Baleària arreplegarà aliments per a repartir entre els més desfavorits.

Jornada de portes obertes en Baleària Port
També dins del programa nadalenc de BaleàriaPort, el pròxim dia 28 de desembre tindrà lloc una jornada de portes obertes en la qual els més xicotets podran gaudir gratuïtament de la pista de patinatge situada al costat de l’estació marítima.