La Fundació Baleària organitzarà exposicions i activitats culturals i mediambientals al Club Diario de Ibiza

Està previst que el programa comenci al març, sempre que la normativa sanitària amb motiu de l’COVID-19 ho permeti

La Fundació Baleària organitzarà durant quatre mesos exposicions i diverses activitats al Club Diario de Ibiza. L’entitat i Diario de Ibiza han arribat a un acord de col·laboració per organitzar actes relacionats amb el suport a la cultura, el medi ambient i la societat des de l’1 de març a el 30 de juny de 2021, sempre que la normativa sanitària amb motiu de l’ COVID-19 ho permeti. En cas contrari, les activitats es realitzarien a partir de setembre.

A través d’aquest acord, la Fundació s’encarregarà de dur a terme exposicions i activitats al Club Diario de Ibiza per satisfer la demanda de la societat local i la seva projecció futura en l’àmbit nacional i internacional. Per la seva banda, Diario de Ibiza col·laborarà en l’organització i en la difusió informativa de les exposicions i actes que es programin a les instal·lacions.

Els gerents de la Fundació i de Diario de Ibiza, Ricard Pérez i Sebastián Oliver, respectivament, van signar el conveni el passat 20 de gener. “Per Diario de Ibiza aquest acord suposa una oportunitat única de col·laborar en la difusió a Eivissa dels valors culturals, mediambientals i socials que impulsa la naviliera”, va afirmar Oliver. Per la seva banda, Pérez ha assegurat: “Amb aquesta nova col·laboració donem continuïtat al nostre impuls de la cultura a Eivissa, on hem organitzat desenes d’accions culturals en els últims anys. Així, aquesta nova sala s’uneix al nostre programa Llonges de la Cultura, que impulsa els intercanvis artístics entre els territoris en què operem, i que ja compta amb sis espais gestionats per nosaltres “.

La Fundació va néixer el 2004 amb la finalitat de donar suport a les activitats de caràcter social, cultural, esportiu o ambiental que s’organitzen en els territoris on opera aquesta companyia naviliera. El seu principal objectiu és contribuir a el benestar de la societat impulsant la cultura, respectant el medi ambient i potenciant la cohesió social.