La Fundació Baleària patrocina a el ‘pilotari’ denier Félix Peñarrubia en la seva carrera esportiva

Aquest patrocini permetrà que el ‘pilotari’ llueixi en la seva equipación el logo de la naviliera.

La Fundació Baleària, compromesa amb l’esport, patrocina al ‘pilotari’ de Dénia Félix Peñarrubia, que lluirà en la seva equipación el logo de la naviliera. Ricard Pérez, gerent de la Fundació Baleària, ha explicat: “Amb aquesta contribució al jugador professional de pilota valenciana no només afavorim a l’atleta en el seu desenvolupament professional, sinó que també és una manera d’impulsar la pilota valenciana com a esport, una activitat nostra, típica dels valencians”.

A més, Peñarrubia forma part d’un programa promogut per la Conselleria de Cultura, Educació i Esport (Equip de Pilota a l’Escola), que s’adapta perfectament als objectius que treballa la Fundació Baleària, ja que consisteix a visitar diferents escoles valencianes donant a conèixer l’esport de ‘pilotari’. Abans de la seva visita, els alumnes investiguen sobre els jugadors, fet que fomenta també el coneixement de la pilota valenciana en els nens.

Sobre Félix Peñarrubia
El denier va néixer en 1979 i des de ben petit es va aficionar a la pilota valenciana practicant aquest esport en totes les seves modalitats (raspall, corda i escala). És membre de la Selecció Absoluta de Pilota Valenciana. A més, ha estat guardonat amb diversos premis: Premis Notables de la Ser de Dénia en 2009, Premi de la Tardor de Dénia i premi Val Net al jugador més regular de la temporada.