La Fundació Baleària porta les obres de quatre pintors mallorquins a El Verger

La mostra de pintures es podrà visitar a la Torre dels Ducs de Medinaceli del Verger des de l’1 fins al 28 de desembre

Pep Coll, Tomeu Coll, Felix Coll i David Campaner, coneguts com ‘Tres Colls i un Campaner’, són els quatre pintors mallorquins que aporten les seues propostes sobre l’individu I la seva relació amb l’entorn en una exposició que es podrà visitar a la Torre dels Ducs de Medinaceli del Verger durant tot el mes de desembre.

“Espais atemporals i silenciats transmeten la recerca al sentit de la vida des de diferents angles, amb la utilització d’elements simbòlics que doten a l’exposició d’un matís contemporani”, expliquen els pintors.

La Fundació Baleària, juntament amb la Mancomunitat Cultural de la Marina Alta (MACMA) i l’Ajuntament de El Verger, han estat les entitats encarregades d’organitzar i fer possible aquesta exposició que s’inaugura demà 1 de desembre a les 19:30h, i romandrà oberta fins al 28 de desembre.

Tres Colls i un Campaner’, els autors de l’exposició

Pep Coll és un dels pintors més rellevants dins del corrent d’abstracció lírica. L’artista és capaç de reinventar-se en cada quadre, amb composicions en les quals cobren protagonisme els colors i les línies.

Tomeu Coll destaca per barrejar elements figuratius sobre fons abstractes amb el predomini de les tonalitats ocres.

Felix Coll, per la seva banda,  ofereix el protagonisme al color en els seus dibuixos i retrats. La selva és la seva font d’inspiració.

Finalment, respecte a David Campaner, cal destacar que la seva obra gira entorn a la cerca d’un espai propi on la persona es pot aïllar de la seva realitat quotidiana.