La Fundació Baleària porta les veus de Cor de Dones de la Universitat dels Illes Balears a Ondara

– L’actuació serà aquest dissabte a les 19.30 a l’auditori municipal

El Cor de Dones de la Universitat dels Illes Balears (UIB) protagonitzarà aquest dissabte a les 19:30 hores un nou concert organitzat per la Fundació Baleària a l’auditori municipal d’Ondara, amb entrada gratuïta prèvia inscripció.
Aquesta coral femenina inclou veus joves “i amb una qualitat vocal molt alta”, explica Ricard Pérez, gerent de la Fundació. “Ja les vam poder escoltar fa uns anys a El Verger i ara tornarem a gaudir de la seva música en un emplaçament màgic a Ondara”, assenyala Pérez.
El concert, que estava previst que se celebrés a la plaça de toros municipal, es realitzarà a l’auditori per la previsió meteorològica. L’acte estarà compost principalment per música clàssica. “El nostre treball vocal té com a objectiu divulgar repertoris variats amb música que va des del Renaixement fins a obres contemporànies, tant a capella com amb acompanyament instrumental”, afirma la directora de el cor, Lidia Fernández. El Cor de Dones estarà acompanyat a piano per Maria Antònia Gomis i a la percussió per Nico Amengual.
Per poder adquirir les entrades a el concert és necessari registrar-se a través d’aquesta pàgina web. Cal destacar que tant la Fundació com l’Ajuntament d’Ondara col·laboraran per garantir la distància de seguretat entre els assistents, deixant espais buits i recordant en tot moment l’obligatorietat de l’ús de la mascareta.
Es tracta del segon esdeveniment musical que la Fundació organitza en aquesta localitat, d’acord amb el conveni que va signar l’entitat amb el consistori municipal per facilitar l’intercanvi cultural Aquest acord també inclou exposicions a l’espai municipal de la Torre de l’Rellotge, on actualment es poden visitar l’exposició col·lectiva ‘Tancats’ i la instal·lació ‘Simbiosi Marines’ de Francesc Ramis.