La Fundació Baleària premiarà la millor escaladora de la Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana

La Fundació Baleària patrocinarà el mallot a la millor escaladora de la Setmana Ciclista Valenciana – Volta Comunitat Valenciana Fèmines. Es tracta d’un mallot blanc a lunars vermells a la millor escaladora de la seva quarta edició, que arrenca aquest dijous 20 de febrer des de Gandia i finalitza el diumenge dia 23 a Vila-Real.

La naviliera aposta per facilitar el desenvolupament sostenible dels territoris en què opera i entre altres coses recolza l’esport. Així ho han corroborat aquest matí Ricard Pérez, gerent de la Fundació Baleària, i Rubén Donet, president de Club Ciclista Escapada.
La naviliera i la seva Fundació Baleària tenen integrats els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i l’Agenda 2030 de les Nacions Unides en el seu dia a dia i busquen traslladar aquest compromís en totes les seves col·laboracions amb entitats. És per això, i al voltant dels ODS 5 de Igualtat de Gènere, que seran patrocinadors de la Setmana Ciclista Valenciana – Volta Comunitat Valenciana Fèmines i, en concret, de el mallot de el Premi de la Muntanya.
A més, la companyia també col·labora directament amb la Volta La Marina i, gràcies a la seva participació, s’ha creat la categoria de fèmines en aquest esdeveniment esportiu.