La Fundació Baleària presenta a El Verger la mostra ‘La línia il·*lusòria’ de l’alemany Hans Dieter Zingraff

L’artista, establit a la Marina Alta des de 1972, ha exposat en ciutats com el Caire, Nova York, Colònia o Pequín

La Fundació Baleària inaugura aquest divendres 8 de febrer a les 20h a la Torre delsDucs de Medinaceli del Verger, l’exposició La línia il·*lusòria amb la qual ret homenatge a la trajectòria artística de l’alemany Hans Zingraff, establit a la Marina Alta des de 1972.
La línia i la geometria dominen la composició de les peces d’aquesta mostra, així com l’ús de combinacions de color, amb marcats contrastos i subtils gradacions que proporcionen lluminositat al conjunt. La introducció de la tècnica del collage, amb fotografies de diferents arquitectures, crea perspectives estudiades amb gran precisió, que van generant al seu torn diferents percepcions visuals segons el punt de vista del visitant.
L’exposició, organitzada en col·laboració amb el Ajuntament del Verger, es podrà visitar fins al 26 de febrer.