La Fundació Baleària presenta ‘Coses d’artistes’ de EivissArtGrup en És Polvorí

La mostra recull objectes cuotidians convertits en obres d’art segons la visió de 27 artistes de les Pitiüses que participen a l’exposició

La Fundació Baleària inaugura demà, dijous 5 de juliol, a les 20:30 a la sala És Polvorí d’Eivissa l’exposició Coses d’artistes d’ EivissArtGrup, una mostra que recull objectes cuotidians seleccionats com a obres d’art per 27 artistes de les Pitiusas.

Pintors com Doralice Souza, Enric Riera, Gabriel Morera o Carles Guasch participen en aquesta exposició excepcional en la qual han col·laborat tant artistes de EivissArtGrup com altres convidats, i que destaca per la particularitat que no s’exposen obres pròpies dels participants.

“Es tracta d’una exposició de caràcter conceptual i basada en la idea dadaista ready-made que tracta de transformar objectes cuotidians descontextualizats i llocs en escena per ser observats com a obres d’art”, ha explicat Carles Guasch, un dels expositors de la mostra.

L’exposició ha estat promoguda per EivissArtGrup, entitat que es dedica a presentar obres d’art d’alt nivell dins de l’àmbit local, nacional i internacional amb la finalitat d’activar i promoure la cultura pitiusa en l’àmbit de les arts plàstiques mitjançant exposicions i altres activitats culturals.

La mostra, organitzada per la FundacióBaleària, es podrà visitar fins al proper 29 de juliol a Eivissa.