La Fundació Baleària presenta en Es Polvorí les abstraccions marines de Lourdes Crespí

Es Polvorí, l’espai que gestiona la Fundació Baleària a Eivissa, acollirà a partir del pròxim dissabte 3 de febrer l’exposició ‘Entre els xarxes i el mar’ de la pintora hiperrealista Lourdes Crespí (Palma, 1977).
En aquesta mostra Crespí s’acosta a l’abstracció utilitzant les xarxes dels pescadors i el paisatge marí com a símbol de la interconnexió entre persones. Elements i relacions que, encara que es desgasten amb l’ús, es poden reconstruir.

L’exposició es completa amb una instal·lació de grans eriçons amb la qual Crespí construeix una metàfora sobre les dificultats d’avançar en el dia a dia per les espines que es claven en la trajectòria vital de les persones.

Lourdes Crespí va iniciar els seus estudis en 1992 en l’Escola de Pintura Joan Vic. En 2003 es va llicenciar en Belles Arts en la Universitat de Barcelona i va completar la seua formació amb cursos de gravat i ceràmica en la Fundació Pilar i Joan Miró de Palma. Com a artista plàstica ha exposat en centres d’art de Mallorca, Eivissa, Barcelona, Jaén o Nova York.

La Fundacio Baleària exposa ‘Entre els xarxes i el mar’ en Es Polvorí en col·laboració amb la Casa de Cultura Ca Gelabert de Binissalem (Mallorca).

La mostra s’inaugura el dissabte 3 de febrer a les 20 hores i podrà ser visitada fins al dia 28.