La Fundació Baleària presenta en Es Polvorí l’obra pictòrica del pintor valencià Joan Castejón

La mostra, que s’inaugura demà, 1 de juny, es podrà visitar fins a finals de mes. En la presentació de l’exposició el grup Projecte Mut oferirà un concert acústic.

La Fundació Baleària inaugura demà 1 de juny a les 20:00 a la sala Es Polvorí d’Eivissa una mostra pictòrica de l’artista valencià Joan Castejón en la qual recrea i interpreta el seu univers plàstic, i que podrà veure’s durant tot el mes. El grup Projecte Mut oferirà un concert acústic en la presentació de la mostra.

Castejón, nascut a Elx, investiga actualment amb acabats manuals en el seu treball seriat, intervenint cada obra amb tècniques mixtes: olis, ceres i vernissos. ‘Per a molts de nosaltres, l’art és una porta d’accés a una dimensió de nosaltres mateixos que no coneixem i que, no obstant això, necessitem transitar: l’aliment de l’esperit’, ha comentat el pintor.

L’artista apareix en l’escena pictòrica valenciana ja en els anys 60, coincidint amb el moviment realista que sorgeix com a resposta a la repressió de les llibertats. Des dels seus inicis fins a l’actualitat, el pintor ha desenvolupat una iconografia pròpia, amb un llenguatge personal per comunicar les seves idees. En la seva obra, en gran part figurativa, hi ha components surrealistes, simbòlics i expressionistes