La Fundació Baleària reforça la difusió de les seves activitats amb la creació del seu web

Una pàgina que concentra tota la informació sobre què és la Fundació i els projectes que duu a terme

La Fundació Baleària engega la seva nova pàgina web amb l’objectiu de reforçar la difusió i promoció de les seves activitats. L’organització, creada en el 2004, ha demostrat durant aquests tretze anys el seu compromís per la societat, el medi ambient, la solidaritat i l’impuls de les activitats esportives en aquells territoris on opera la naviliera.

A la pàgina, a més de poder conèixer què és la fundació, destaquen els quatre eixos d’actuació que té la Fundació Baleària: Baleària Solidària, Baleària Cultural, Ecobaleària i Baleària Saludable. Dins de cadascun dels blocs, l’usuari podrà conèixer els diferents projectes que s’estan duent a terme com Xiquets de Tetuán, Un mar de paraules o Expedicionària, amb una breu explicació de cadascun d’ells i imatges.

A més, el web és una eina perfecta per concentrar en un sol lloc, tota la programació que hi ha prevista als diferents espais socioculturals que gestiona la Fundació ja sigui en Baleària Port (Dénia), És Polvorí (Eivissa) o en altres Llonges de Cultura dels diferents territoris on opera la naviliera.

També compta amb un espai dedicat al voluntariat amb galeries d’imatges de cadascuna de les activitats en les quals participa. Així mateix, aquells treballadors interessats a fer-se voluntaris podran emplenar el formulari situat a la dreta de l’apartat i donar-se d’alta.