La Fundació Baleària renova convenis de col·laboració amb 40 entitats de Ceuta

L’entitat convida al compromís dels signants amb els objectius de desenvolupament sostenible (ODS) de l’ONU, que formen part del full de ruta de la naviliera

La Fundació Baleària va renovar el conveni de col·laboració amb 40 entitats de diferents àmbits de Ceuta, en un acte que va tenir lloc ahir a la tarda a l’hotel Porta d’Àfrica de la Ciutat.

Del total d’entitats, 32 són esportives entre les que destaquen federacions com la de bàsquet, la de voleibol o la de natació entre d’altres. A més, també hi ha acords amb associacions d’àmbit social, com ara l’Associació Plena Inclusió de Ceuta o els Scouts de Ceuta, o d’índole cultural com l’Associació Intercultural Camoens, o l’Associació Intercultural Ceuta.

El gerent de la Fundació, Ricard Pérez, es va mostrar complagut en l’acte de signatura a la ciutat autònoma i va destacar: “Seguim manifestant el nostre suport a les entitats socials, esportives, ambientals i culturals de Ceuta. Com a empresa responsable volem contribuir al seu desenvolupament sostenible i prova d’això és que en els últims set anys hem duplicat el nombre d’entitats amb les que col·laborem “. I és que, la Fundació ha passat de treballar amb 17 organismes en 2012 a fer-ho amb les 40 actuals. Gràcies a això, Ceuta és un dels territoris en què més col·laboracions realitza la Fundació.

“Com a novetat, en tots els acords que vam signar, convidem a les entitats a incorporar els objectius de desenvolupament sostenible (ODS) de les Nacions Unides en la seva gestió i ens oferim a ajudar-los a aconseguir-ho” conclou Ricard Pérez. En aquest sentit, cal recordar que Baleària i la seva Fundació, són signants del Pacte Mundial de les Nacions Unides, i formen part de la Xarxa Espanyola del mateix, que és una iniciativa internacional que promou implementar 10 principis per promoure el desenvolupament sostenible a les àrees de drets humans i empresa, normes laborals, medi ambient i lluita contra la corrupció en les activitats i l’estratègia de negoci de les empreses.