La Fundació Baleària renova el conveni amb els clubs nàutics d’Eivissa, amb qui treballarà per reduir l’ús de plàstics

Aquesta entitat col·labora per sisè any consecutiu amb els ports esportius de Santa Eulàlia, Eivissa i Sant Antoni

La Fundació Baleària ha renovat per sisè anys consecutiu el conveni amb els tres clubs nàutics de l’illa d’Eivissa: el de Santa Eulàlia, el de Sant Antoni i el d’Eivissa, amb la novetat del compromís, per part de les quatre entitats, de reduir l’ús del plàstic.

I és que, els tres clubs nàutics i la Fundació, han acordat treballar conjuntament en la reducció de l’ús de plàstics en els esdeveniments esportius que organitzen, i en conscienciar la societat sobre la necessitat de l’ús d’envasos reutilitzables o biodegradables. La Fundació Baleària està duent a terme aquest tipus d’accions mediambientals en altres territoris on opera la naviliera, amb l’objectiu de reduir al màxim aquests materials tan perjudicials.

D’altra banda, la Fundació renova el seu compromís amb els tres clubs per facilitar el trasllat dels regatistes i competidors de les seccions esportives dels clubs perquè aquests puguin acudir a competir a la península o altres llocs. Es tracta d’un exemple més del compromís de l’entitat social de la naviliera amb les societats dels territoris on opera. Aquests, a canvi faran difusió de la imatge de la companyia.

A l’acte de signatura del conveni, que es va realitzar al Club Nàutic Santa Eulàlia, van assistir Ricard Pérez, gerent de la Fundació Baleària, i Joan Serra, delegat de la naviliera a Eivissa i Formentera. Per part dels clubs pitiüsos han estat presents Marc Sánchez i Francisco Amorós, del C.N. Santa Eulàlia; Sebastià Vidal, de l’C.N. Eivissa, i Enrique Mas, de l’C.N. Sant Antoni.