La Fundació Baleària segueix impulsant la pilota valenciana professional

La naviliera ha signat un acord amb la Fundacióper la Pilota Valenciana pel qual el logo de la naviliera apareixerà en les samarretes dels esportistes, així com en els trinquets

La Fundació Baleària i la Fundació per la Pilota Valenciana han signat avui un conveni mitjançant el qual la naviliera es converteix en nou col·laborador oficial d’aquesta entitat, que gestiona l’àmbit professional de la pilota valenciana, en Baleària Port Dénia.

Adolfo Utor, president de Baleària, i Josep Maria Catalunya, vicepresident de la Fundació per la Pilota Valenciana, han signat l’acord que vincula a les dues entitats fins que conclogui la present temporada i inclou la presència de la marca Baleària en la samarreta oficial, en els trinquets i en els diferents materials corporatius.

El president de Baleària, Adolfo Utor, ha destacat el compromís de la naviliera amb l’esport. “És un orgull per a nosaltres participar amb la Fundació per la Pilota Valenciana, per convicció i perquè és positiu per a la nostra reputació”, ha subratllat. Utor també ha avançat algunes iniciatives en les Illes Balears i el nord d’Àfrica per contribuir a la promoció d’aquest esport.

Per la seva banda, el vicepresident de la Fundació per la Pilota Valenciana, Josep Maria Catalunya, ha destacat que Baleària és la primera empresa que s’incorpora al projecte de la Fundació per la Pilota Valenciana des de la seva creació, i el seu suport se suma als ja existents per part de l’administració i altres entitats privades. “Gràcies a la Fundació Baleària per mostrar tanta sensibilitat amb la pilota valenciana des del primer moment”, ha assenyalat.

Cal recordar que Baleària ja recolzava aquest esport a través del patrocini a alguns jugadors a títol individual com és el cas de Félix, pilotari de la Marina Alta, que ha participat en l’esdeveniment al costat d’altres dos jugadors: Brisca i Tomás II.

En l’acte ha participat també el gerent de la Fundació Baleària, Ricard Pérez, el coordinador de pilota de la Generalitat, Sebastià Giner, l’alcalde en funcions de Dénia, Rafa Carrió, el regidor d’esports de Dénia, Vicent Crespo, i un representant del Club de Pilota de Dénia. Tots han mostrat la seva satisfacció amb aquest acord que neix entre la naviliera dianense i la Fundació per la Pilota Valenciana.