La Fundació Baleària s’uneix a la Fundació Trinidad Alfonso per a promoure l’esport de la Comunitat Valenciana

La Fundació Baleària i la Fundació Trinidad Alfonso han aconseguit un acord de col·laboració per a promocionar l’esport basi en la Comunitat Valenciana. En concret, l’objectiu és fomentar i impulsar els esports nàutics a través del projecte ‘+Esport a l’escola’, dirigit a promoure l’activitat física entre els nens i nenes de la Comunitat de l’Esport. D’aquesta manera, la Fundació Baleària s’implicarà en el projecte promovent valors com la solidaritat, el respecte, la superació i la importància de realitzar activitat física.

La promoció i l’impuls de l’esport basi és una de les tres àrees d’actuació de l’entitat presidida per Juan Roig, juntament amb l’incentiu a esdeveniments esportius i el suport a esportistes i clubs. El programa ‘+Esport a l’escola’ és un projecte impulsat per la Fundació Trinidad Alfonso, en col·laboració amb la Generalitat Valenciana, que té com a objectiu la promoció de disciplines esportives entre l’alumnat de 3r i 4t de Primària dels centres educatius CEPAFE de la Comunitat Valenciana.

«Estem molt contents de continuar sumant companys en el camí per a impulsar l’esport en la Comunitat Valenciana. En aquest cas concret, l’acord amb la Fundació Baleària és important perquè mostra que podem trobar sinergies molt concretes, en aquest cas relacionades amb l’esport basi i les disciplines aquàtiques. Per això animem a més actors de la Comunitat Valenciana al fet que busquin un motiu per a unir-se a nosaltres per a fer més gran la Comunitat de l’Esport. Agraeixo a la Fundació Baleària sui gran predisposició des del principi i que s’hagin volgut unir a nosaltres per a impulsar l’esport entre els més joves», va explicar Juan Miguel Gómez, director de la Fundació Trinidad Alfonso.

«És una satisfacció per a la Fundació Baleària alinear-se amb organitzacions que comparteixen la voluntat de potenciar la salut i la pràctica esportiva. Gràcies a l’aliança amb la Fundació Trinidad Alfonso, ampliarem la nostra xarxa de col·laboració amb entitats que promocionen i aposten per l’activitat física com a motor per al benestar i la salut dels ciutadans. A més, acostarem a la societat valenciana una pràctica tan necessària com l’esport basi i les disciplines aquàtiques», va destacar Ricard Pérez, president de la Fundació Baleària.

Sobre la Fundació Trinidad Alfonso

La Fundació Trinidad Alfonso és una entitat sense ànim de lucre presidida per Juan Roig. Va néixer en 2012 amb l’objectiu d’impulsar accions socials que satisfacin al màxim nombre de persones, utilitzant l’esport com a exemple i com a manera de difondre els valors de la Cultura de l’Esforç. La Fundació Trinidad Alfonso desenvolupa la seva labor en tres grans línies de treball: impulsant els millors esdeveniments i infraestructures; promovent els valors de l’esport entre els nens, nenes i joves de la Comunitat Valenciana; secundant i becant als esportistes destacats i amb més futur. Tot això, orientat sempre per a fer cada vegada més gran l’ecosistema esportiu de la Comunitat Valenciana amb l’objectiu que sigui reconeguda com la Comunitat de l’Esport.