La Fundació Baleària torna a unir la poesia de les Pitiüses i el País Valencià

La tercera trobada de poetes es celebrarà a Dénia aquest dissabte 26 de novembrePer tercer any consecutiu, la Fundació Baleària torna a reunir a gairebé una vintena de poetes d’Eivissa, Formentera i el País Valencià en una trobada aquest 26 de novembre a Dénia. El recital de poesia es durà a terme a partir de les 19:00 a la sala Jauja, situada en Baleària Port. El III Encontre de Poetes de les Pitiüses i del País Valencià compta amb el suport del Institut d’Estudis Eivissencs i la Mancomunitat Cultural de la Marina Alta (MACMA) i s’emmarca dins el programa Un Mar de Paraules de la Fundació Balèaria, que en 2015 va rebre la Menció Producció Cultural Sant Jordi del IEE.

“En 2005 varem organitzar un recital poètic a Dénia, que va ser el germen del programa Un Mar de Paraules, on en els últims tres anys hem inclòs la trobada de poetes de tots dos costats del mateix mar, la qual cosa ens permet reforçar, a través de la cultura, els llaços històrics de les illes amb Dénia i València”, explica Ricard Pérez, gerent de la Fundació Baleària.

Des d’Eivissa viatjaran Carles Fabregat, Àngels Escandell, Antoni Roca, Bartomeu Ribes, Iolanda Bonet, Jaume Vidal i Sergi Torró, als quals se’ls sumarà la formenterense Dt. Teresa Ferrer. El País Valencià estarà representat pels poetes Elvira Cambrils, Joan Mestre, Carles Mulet, Mercè Climent, Juli Capella, Dt. Dolors Pellicer, Ester Signes i Maria Seguí.Rafel Riera a l’òrgan, interpretatán El Cant de la Sibil·la i obres de G.B. Pergolesi, C. Franck i M. Kocsár.